Rainbow Six Siege را این هفته رایگان بازی کنید

Rainbow Six Siege را این هفته رایگان بازی کنید

بازیکنان و طرفداران Rainbow Six Siege، خبرهای خوبی برای شما داریم! اگر همیشه می‌خواستید این بازی استراتژیک و تاکتیکی را امتحان کنید، حالا فرصتی عالی پیش آمده است. Ubisoft اعلام کرده است که Rainbow Six Siege را می‌توانید در یک هفته‌ی رایگان تجربه کنید. این یک فرصت استثنایی است تا به جامعه‌ی بازیکنان این بازی پرطرفدار بپیوندید و مهارت‌های خود را در میدان نبرد آزمایش کنید.

از تاریخ 14 مارس تا 21 مارس 2024، بازی کامل برای شما قابل دسترسی خواهد بود و شما می‌توانید از تمام نقشه‌ها و حالت‌های بازی لذت ببرید. این شامل تمامی آپدیت‌ها و بهبودهایی است که تا به امروز برای بازی منتشر شده‌اند. همچنین، اگر تصمیم به خرید بازی داشته باشید، پیشرفت‌هایی که در طول هفته‌ی رایگان به دست آورده‌اید، حفظ خواهد شد و می‌توانید از همان نقطه‌ای که ترک کرده‌اید، ادامه دهید.

برای دسترسی به هفته‌ی رایگان، کافی است به پلتفرم مورد نظر خود مراجعه کنید و بازی را دانلود کنید. این فرصت برای کاربران PC، PlayStation 4، PlayStation 5، Xbox One و Xbox Series X|S فراهم شده است. توجه داشته باشید که برای دسترسی به هفته‌ی رایگان در Xbox، نیاز به اشتراک Xbox Game Pass Core یا Xbox Game Pass Ultimate دارید.

این یک فرصت عالی برای کسانی است که می‌خواهند با دوستان خود به صورت گروهی بازی کنند و یا برای کسانی که به دنبال یک تجربه‌ی جدید هستند. Rainbow Six Siege یک بازی است که بر تفکر استراتژیک، همکاری تیمی و تصمیم‌گیری سریع تاکید دارد. پس اگر به دنبال چالش هستید، این بازی می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

پس چرا منتظرید؟ همین حالا بازی را دانلود کنید و به جامعه‌ی بازیکنان Rainbow Six Siege بپیوندید. ما منتظر دیدن شما در میدان نبرد هستیم!

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب