نقد و بررسی Samsung Galaxy Watch 5

نقد و بررسی Samsung Galaxy Watch 5

ساعت هوشمند Samsung Galaxy Watch 5 یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین محصولات شرکت سامسونگ است که در سال 2023 به بازار عرضه شده است. این ساعت با طراحی زیبا و مدرن، قابلیت های فراوان و عملکرد بالا، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مطلب، قصد داریم نقد و بررسی این ساعت را انجام دهیم و نکات مثبت و منفی آن را بیان کنیم.

Galaxy Watch5

با صفحه نمایش کریستال یاقوت کبود خود آشنا شوید

مقاوم در برابر آب

Samsung Galaxy Watch 5 دارای صفحه نمایش لمسی AMOLED با اندازه 1.4 اینچ و رزولوشن 360x360 پیکسل است که رنگ ها و تصاویر را با کیفیت بالا و وضوح عالی نشان می دهد. این صفحه نمایش با لایه محافظ گوریلا گلس DX+ مقاوم در برابر خط و خش و ضربه است. همچنین، این ساعت دارای حسگرهای مختلفی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما، سنسور ضربان قلب، فشار سنج، اکسیژن خون و الکتروکاردیوگرام است که اطلاعات دقیق و کاملی از وضعیت سلامت و فعالیت های ورزشی کاربر را ثبت و نمایش می دهند.

قسمت زیرین یک دستگاه Galaxy Watch5 نشان داده شده است. در سمت راست نمای جلویی از دستگاه Watch5 با رابط کاربری BIA نشان داده شده است که نشان می‌دهد عضله اسکلتی 26.5 کیلوگرم، چربی بدن 25.2 درصد و زمان 8:30 صبح است. در کنار و پشت بدنه دستگاه، دکمه صفحه اصلی، دکمه برگشت و حسگر «آنالیز امپدانس بیوالکتریکی» (BIA) قرار دارد.

همه چیز را پایش کنید، از درصد چربی بدن (BIA) گرفته تا وزن ماهیچه اسکلتی. اینها همه بازخوردهای شخصی هستند که برای پیگیری میزان پیشرفت به سمت سالم‌ترین حالت خود نیاز دارید.

قسمت زیرین یک دستگاه Galaxy Watch5 نشان داده شده است. در سمت راست یک نمای جلویی از دستگاه Watch5 با رابط کاربری ECG وجود دارد. در کنار و پشت بدنه دستگاه، «کلید صفحه اصلی» و «حسگر آنالیز امپدانس بیوالکتریکی» ECG را اندازه‌گیری می‌کند.

ردیابی ECG همزمان به شما کمک می‌کند تا با اندازه‌گیری ضربان قلب خود و ریتم آن برای بررسی هر گونه بی‌نظمی، از شرایط قلب خود مطلع باشید.

قسمت زیرین یک دستگاه Galaxy Watch5 نشان داده شده است. در سمت راست یک نمای جلویی از دستگاه Watch5 با رابط کاربری «حسگر نوری ضربان قلب» وجود دارد. در قسمت پشت بدنه دستگاه، «حسگر نوری ضربان قلب»، ضربان قلب و فشار خون را اندازه‌گیری می‌کند.

برای ردیابی سلامت قلب و عروق‌تان، ضربان قلب و فشار خون خود را پایش کنید.
معرفی ساعت مچی بادوام و ضدآب Galaxy Watch. ساعت ما با کریستال یاقوت کبود ممتاز ساخته شده است که 1.6 برابر سخت‌تر است. تقریباً هر چیزی که روزها با آن مواجه می‌شوید.

ببینید که چه کاری می‌توانید انجام دهید

Samsung Galaxy Watch 5 با سیستم عامل Tizen OS 6.0 کار می کند که با رابط کاربری One UI Watch 3.0 هماهنگ شده است. این ساعت با اپلیکیشن Galaxy Wearable بر روی گوشی های هوشمند سامسونگ و اپلیکیشن Galaxy Watch بر روی گوشی های هوشمند دیگر قابل اتصال است. این ساعت قابلیت پشتیبانی از شبکه های Wi-Fi، بلوتوث، NFC و LTE را دارد و می تواند تماس ها، پیام ها، اعلان ها، موسیقی، نقشه و دستیار صوتی Bixby را بر روی صفحه نمایش خود نشان دهد.

خانم در فضای باز در مقابل افق شهر با لباس آبی و یک Galaxy Watch5 روی مچ دستش که ساعت «5» را با گرادیان آبی و صورتی نشان می‌دهد، در حال ژست گرفتن است.
ماجراجویی بعدی‌تان را با Google Maps ناوبری کنید، ویدیوهای Youtube پخش کنید، پیامک ارسال کنید، از Bixby یا Google Assistant راهنمایی دریافت کنید، تماس بگیرید یا وب را مرور کنید. آیا این موارد کارهایی هستند که در تلفن انجام می‌دهید؟ می‌توانید آن‌ها را در Galaxy Watch5 نیز انجام دهید. به‌علاوه، با Smart Switch، جابه‌جایی داده از Galaxy Watch قبلی مثل آب خوردن است. راستی گفتیم که زمان را نیز اعلام می‌کند؟

در یک چشم به هم زدن دوباره روی مچ دست شما است

Samsung Galaxy Watch 5 دارای باتری با ظرفیت 340 میلی آمپر ساعت است که با شارژ بی سیم قابل شارژ است. این باتری می تواند در حالت عادی تا 2 روز و در حالت صرفه جویی تا 7 روز کار کند. این ساعت همچنین دارای استاندارد IP68 و MIL-STD-810G است که ضد آب تا عمق 50 متر و ضد گرد و غبار و شوک است.

یک Galaxy Watch5 یاقوتی کبود بالای یک شارژر بی‌سیم مشکی که صفحه آن 45% شارژ را نشان می‌دهد.

حداکثر تا 45% شارژ در30دقیقه
تقریباً 30 دقیقه طول می‌کشد تا از شارژ 0% به 45% برسد. بله، درست خواندید. با باتری بزرگ‌تر از مدل‌های قبلی و شارژ سریع، ظرف چند دقیقه آماده استفاده است.

آن را طبق سلیقه‌تان سفارشی کنید

Samsung Galaxy Watch 5 در دو نسخه 44 میلی متر و 40 میلی متر عرضه شده است که تفاوت آنها در اندازه، وزن و ظرفیت باتری است. این ساعت در رنگ های مختلفی مانند مشکی، نقره ای، طلایی و بنفش موجود است و می توان بند آن را با بندهای دیگر تعویض کرد. قیمت این ساعت در بازار ایران حدود 15 میلیون تومان است که بستگی به نسخه، رنگ و فروشنده دارد.


کاملاً جاودان

آن را طبق سلیقه‌تان سفارشی کنید

دستگاه Galaxy Watch5 سربی صفحه ساعت جلویی را که عدد پنج را نشان می‌دهد، به نمایش می‌گذارد.                                        یک تصویر سه چهارم از دستگاه Galaxy Watch5 سربی که بند آن بسته است.                                            بند Galaxy Watch5 سربی به‌صورت صاف روی سطح قرار دارد و جزئیات و طرح بند را نشان می‌دهد.

دستگاه Galaxy Watch5 نقره‌ای صفحه ساعت جلویی را که عدد پنج را نشان می‌دهد، به نمایش می‌گذارد.                                        یک تصویر سه چهارم از دستگاه Galaxy Watch5 نقره‌ای که بند آن بسته است.                                            بند Galaxy Watch5 اسطوخودوسی به‌صورت صاف روی سطح قرار دارد و جزئیات و طرح بند را نشان می‌دهد.

دستگاه Galaxy Watch5 صورتی طلایی صفحه ساعت جلویی را که عدد پنج را نشان می‌دهد، به نمایش می‌گذارد.                                        یک تصویر سه چهارم از دستگاه Galaxy Watch5 صورتی طلایی که بند آن بسته است.                                            بند Galaxy Watch5 صورتی طلایی به‌صورت صاف روی سطح قرار دارد و جزئیات و طرح بند را نشان می‌دهد.

دستگاه Galaxy Watch5 یاقوتی کبود صفحه ساعت جلویی را که عدد پنج را نشان می‌دهد، به نمایش می‌گذارد.                                        یک تصویر سه چهارم از دستگاه Galaxy Watch5 یاقوتی کبود که بند آن بسته است.                                            بند Galaxy Watch5 یاقوتی کبود به‌صورت صاف روی سطح قرار دارد و جزئیات و طرح بند را نشان می‌دهد.

موجود در رنگ‌های خیره‌کننده که به‌طور خاص برای تکمیل زیبایی ظاهر شما طراحی شده‌اند. از بین رنگ‌های سربی، یاقوتی کبود و نقره‌ای برای Galaxy Watch5 Large — یا سربی، صورتی طلایی و نقره‌ای برای Galaxy Watch5 Small انتخاب کنید.
 

گروه با هم

بندی را انتخاب کنید که با تمام لباس‌های شما جور باشد. یا تعدادی را خریداری کنید تا بتوانید آن‌ها را با هرآنچه می‌پوشید ترکیب کنید و تطبیق دهید. تنوع بسیار مهم است.

 

به طور کلی، Samsung Galaxy Watch 5 یک ساعت هوشمند با کیفیت و قابلیت های بالا است که می تواند نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند. البته، این ساعت هم مانند هر محصول دیگر، دارای نقاط ضعف و ایراداتی است که ممکن است برای برخی از کاربران مهم باشد. در ادامه، به برخی از مزایا و معایب این ساعت اشاره می کنیم.

مزایا:

  • صفحه نمایش با کیفیت و روشن
  • حسگرهای دقیق و کامل
  • سازگاری با گوشی های هوشمند مختلف
  • قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE
  • باتری با عمر طولانی
  • ضد آب و ضد گرد و غبار

معایب:

  • سیستم عامل Tizen OS با محدودیت های نرم افزاری
  • دستیار صوتی Bixby با عملکرد پایین
  • قابلیت شارژ باتری با گوشی هوشمند Galaxy S21 Ultra فقط
  • قطر صفحه نمایش کوچک تر از نسخه قبل
  • قیمت بالا
۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب