نقد انیمیشن Uglydolls – بِشکن بشکنِ، نَشکن

نقد انیمیشن Uglydolls – بِشکن بشکنِ، نَشکن

انیمیشن Uglydolls یک فیلم کمدی-موزیکال است که بر اساس عروسک‌های ناز و زشت به همین نام ساخته شده است. داستان فیلم درباره گروهی از عروسک‌های زشت است که در یک شهر به نام Uglyville زندگی می‌کنند و با اختلافات خود با دنیای بیرون روبرو می‌شوند. این فیلم در سال ۲۰۱۹ منتشر شد و توسط کلی اسبری و رابرت رودریگز کارگردانی شد.

فیلم Uglydolls یک انیمیشن ساده و شاد است که مخاطبان کودک و خانواده را هدف قرار داده است. فیلم با موضوع قبول کردن خود و دیگران، احترام به تفاوت‌ها و جستجوی هویت، پیام‌های مثبت و آموزنده‌ای را منتقل می‌کند. همچنین فیلم با استفاده از موسیقی‌های شاد و پرانرژی، جذابیت خود را بالا می‌برد. بازیگران صداپیشه فیلم نیز از ستارگان معروف هالیوود هستند که عملکرد خوبی داشته‌اند. برخی از آن‌ها عبارتند از: کلی کلارکسون، نیک جوناس، جانل مونائه، بلک شلتون و پیت برن.

اما فیلم Uglydolls همه چیز خوب ندارد. فیلم دچار تکرار و پیش‌پا افتادگی در داستان و شخصیت‌پردازی است. فضای فانتزی و رنگارنگ فیلم گاهی از حد مجاز فراتر می‌رود و باعث سردرگمی مخاطب می‌شود. فیلم همچنین به نظر میرسد که تلاش می‌کند تا با الهام گرفتن از فیلم‌های موفق دیگر، جای خود را در بازار انیمشن بسازد. اما در این راه، هویت خود را از دست میدهد و به چالش قابل توجه نخورده است.

به طور کلی، انیمشن Uglydolls یک فیلم سرگرم‌کننده و مناسب برای تفریح است که مخصوصاً بچه‌ها را جذب خود می‌کند. اما فقط به همین محدود است و نمیرسید به سطح فصول بالاتر. فقط چشیدید به عروسک‌های زشت خود.

۰ ۱ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب