رایگان شدن GTA V روی اپیک گیمز یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شد [به‌روزرسانی: آموزش دریافت بازی]

رایگان شدن GTA V روی اپیک گیمز یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شد [به‌روزرسانی: آموزش دریافت بازی]

ابتدا باید بگویم که این پیشنهاد فقط برای مدت محدودی است و از تاریخ ۱۴ مرداد تا ۲۱ مرداد امسال فعال خواهد بود. پس اگر قصد دارید از این فرصت استفاده کنید، عجله کنید و نگذارید به دستتان برود. حالا برای دریافت بازی، شما نیاز دارید که چند مرحله را طی کنید:

  • اول از همه، باید حساب کاربری رایگان در سایت اپیک گیمز بسازید. برای این کار، به آدرس https://www.epicgames.com/store/en-US/ بروید و روی دکمه‌ی Sign In کلیک کنید. سپس روی دکمه‌ی Sign Up کلیک کنید و فرم ثبت نام را پر کنید.
  • دوم، باید نرم‌افزار Epic Games Launcher را روی کامپیوتر خود نصب کنید. برای این کار، به همان سایت قبلی بروید و روی دکمه‌ی Get Epic Games کلیک کنید و فایل نصب را دانلود و اجرا کنید.
  • سوم، بعد از نصب و اجرای نرم‌افزار، با حساب کاربری خود وارد شوید و به قسمت Store بروید. در آنجا، شما می‌توانید بازی GTA V را در لیست بازی‌های رایگان ببینید. روی آن کلیک کنید و سپس روی دکمه‌ی Get کلیک کنید تا بازی به لایبرری شما اضافه شود.
  • چهارم، حالا شما می‌توانید بازی را دانلود و نصب کنید. برای این کار، به قسمت Library بروید و روی بازی GTA V کلیک کنید و سپس روی دکمه‌ی Install کلیک کنید. حجم بازی حدود ۹۰ گیگابایت است پس مطمئن شوید فضای خالی کافی روی هارد دیسک خود دارید.
  • پنجم، پس از نصب بازی، شما می‌توانید آن را اجرا کنید و از بازی‌کردن لذت ببرید. توجه داشته باشید که شما باید همیشه از طریق نرم‌افزار Epic Games Launcher بازی را اجرا کنید و نمی‌توانید مستقیماً از فایل اجرایی بازی استفاده کنید.

خب، این هم آموزش دریافت بازی GTA V رایگان بر روی اپیک گیمز بود. امیدوارم که برای شما مفید و جالب بوده باشد. اگر سوال یا نظری دارید، می‌توانید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. من به صورت روزانه نظرات شما را مطالعه و پاسخ می‌دهم. با تشکر از همراهی شما و تا آموزش بعدی خداحافظ.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب