بازی Assassin's Creed Unity را به صورت رایگان دریافت کنید

بازی Assassin's Creed Unity را به صورت رایگان دریافت کنید

بازی Assassin's Creed Unity یکی از محبوب‌ترین بازی‌های سری Assassin's Creed است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. این بازی داستان یک قاتل به نام آرنو در زمان انقلاب فرانسه را روایت می‌کند. بازیکنان می‌توانند در یک دنیای باز و زیبا به کاوش، جنگیدن و انجام ماموریت‌های مختلف بپردازند. این بازی همچنین دارای حالت چند نفره آنلاین است که امکان همکاری با دوستان را فراهم می‌کند.

اگر شما هم علاقه‌مند به تجربه این بازی هستید، خبر خوب این است که می‌توانید آن را به صورت رایگان دریافت کنید. بله، شما درست شنیدید. شرکت یوبی‌سافت به مناسبت پنجمین سالگرد حادثه آتش‌سوزی کلیسای نوتردام، تصمیم گرفته است که این بازی را به مدت محدود به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. برای دریافت این بازی، شما فقط باید به سایت رسمی یوبی‌سافت مراجعه کنید و حساب کاربری خود را وارد کنید. سپس می‌توانید بازی را به لایبرری خود اضافه کنید و آن را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که این پیشنهاد فقط تا تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ معتبر است.

پس چه منتظر هستید؟ فرصت را از دست ندهید و این بازی زیبا و هیجان‌انگیز را به صورت رایگان تجربه کنید. این یک فرصت عالی برای آشنایی با تاریخچه و فرهنگ فرانسه است. همچنین می‌توانید با دوستان خود به صورت آنلاین همکاری کنید و ماموریت‌های جذاب و چالش‌برانگیر را انجام دهید. پس همین حالا عمل کنید و بازی Assassin's Creed Unity را به صورت رایگان دریافت کنید.

۰ ۱ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب