آسااندروید 5 ساله شد - پرچالش اما لذت‌بخش

آسااندروید 5 ساله شد - پرچالش اما لذت‌بخش

5 سال پیش در چنین لحظه‌ای بود که با فشردن دکمه «انتشار»، آسااندروید بالاخره به صورت رسمی به شما معرفی شد. تلاش چند ماهه یک تیم حالا آماده نمایش بود و چه می‌دانستیم که این تازه اول راه است، نه پایان مسیر و عرضه یک محصول. آسااندروید مثل یک موجود زنده هر روز رشد کرد و هویت گرفت. از تیمی که پشت آن بود و از مخاطبی که هر روز دنبالش می‌کرد و در پی اصلاح و بهتر شدنش بود.

امروز که با شما صحبت می‌کنیم آسااندروید به واسطه پشت‌کار تیمش و وفاداری مخاطبانش به نقطه‌ای رسیده که همه ما به آن افتخار کنیم. سال اول آزمون و خطا بود، سال دوم فرصتی بود برای شکل دادن هویت آسااندروید، سال سوم زمان آن بود که جهشی بزرگ را تجربه کنیم و  و یک کامیونیتی دوست‌داشتنی و پرانرژی شکل بدهیم و سال چهارم تمرکز روی اصلاح مسیر و اشتباهات گذشته و رشد همه جانبه بود.

آسااندروید حالا یک برند بزرگ با زیرشاخه‌هایی است که ابتدای مسیرشان هستند. دوست داریم خروجی تلاش هر روزه‌مان این باشد که یا در کنار هم چیز جدیدی یاد بگیریم یا اوقات فراغت باکیفیتی رقم بزنیم. حس خوب شما را در این روزهایی که مثل گذشته رنگارنگ نیستند را می‌خواهیم تا با امید بیشتری به مسیر ادامه بدهیم. و مثل همیشه نظرات و پیشنهادهای شماست که راه درست و اصلی را به ما نشان می‌دهد.

روزهای خوب در انتظار همه ماست.

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب