آیا یوونتوس در FIFA 21‌ حضور خواهد داشت؟

آیا یوونتوس در FIFA 21‌ حضور خواهد داشت؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از طرفداران بازی FIFA 21 دارند این است که آیا یوونتوس در این نسخه حضور خواهد داشت یا خیر. برای پاسخ به این سوال باید به تاریخچه رقابت بین EA Sports و Konami نگاه کنیم. EA Sports شرکت سازنده بازی FIFA و Konami شرکت سازنده بازی PES هستند. این دو شرکت هر ساله برای جذب بازیکنان و درآمد بیشتر با یکدیگر رقابت می کنند. یکی از عوامل مهم در این رقابت اخذ مجوز از تیم ها، لیگ ها و باشگاه های معروف فوتبال است. با داشتن مجوز، شرکت ها می توانند نام، لوگو، لباس و استادیوم تیم های واقعی را در بازی خود به نمایش بگذارند.

در سال 2019، Konami موفق شد با یوونتوس قرارداد انحصاری ببندد و حق استفاده از نام و لوگوی این تیم را در بازی PES 2020 به دست آورد. این قرارداد به معنای این بود که EA Sports نمی تواند نام و لوگوی یوونتوس را در بازی FIFA 20 استفاده کند. به جای آن، EA Sports نام تیم را به Piemonte Calcio تغییر داد و لباس و لوگوی جدید برای آن طراحی کرد. البته بازیکنان تیم چهره و نام واقعی خود را داشتند.

حالا سوال این است که آیا این قرارداد بین Konami و یوونتوس در سال 2020 هم ادامه دارد یا خیر. پاسخ کوتاه این است که بله. Konami در ماه جولای سال 2020 اعلام کرد که قرارداد خود را با یوونتوس تمدید کرده است و همچنان حق استفاده از نام و لوگوی این تیم را در بازی PES 2021 دارد. پس EA Sports همچنان مجبور است نام تیم را Piemonte Calcio نگه دارد و لباس و لوگو را عوض کند. البته باز هم بازیکنان تیم همان چهره و نام واقعی خود را خواهند داشت.

پس در نتیجه می توان گفت که یوونتوس به صورت رسمی در بازی FIFA 21 حضور نخواهد داشت و فقط در بازی PES 2021 قابل بازی خواهد بود. البته این مسئله برای طرفداران چندان مهم نباید باشد چرا که تفاوت بین Piemonte Calcio و یوونتوس فقط در نام و لباس است و بازیکنان و توانایی های آن ها همانند واقعیت است. پس اگر شما هم علاقه مند به بازی کردن با یوونتوس در FIFA 21 هستید، می توانید از تیم Piemonte Calcio استفاده کنید و لذت ببرید.

۱ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب