نقد انیمیشن Dragon Quest: Your Story – عشق RPG ژاپنی

نقد انیمیشن Dragon Quest: Your Story – عشق RPG ژاپنی

انیمیشن Dragon Quest: Your Story در سال 2019 در ژاپن اکران شد و در سال 2020 به صورت آنلاین در سرویس Netflix قابل دسترس شد. این انیمیشن توسط Takashi Yamazaki کارگردانی شده است که قبلا در ساخت فیلم های موفقی مانند Stand by Me Doraemon و Parasyte نقش داشته است. این انیمیشن با استفاده از تکنولوژی CGI ساخته شده است و گرافیک زیبا و رنگارنگی را به نمایش می گذارد. صداگذاری شخصیت های اصلی این انیمیشن توسط بازیگران معروف ژاپنی مانند Kasumi Arimura ،Takeru Satoh و Haru انجام شده است.

داستان این انیمیشن درباره ی Luca ، پسر شجاع و مهربان یک قهرمان است که به دنبال نجات پدرش از دست شیطان است. در راه خود با دوستان جدید آشنا می شود و عشق زندگی خود را پیدا می کند. Luca باید با دشمنان خطرناک و مخوف مبارزه کند و قدرت های خود را بالا ببرد. او همچنین باید با رازهای تاریک و ناگفته گذشته خود روبرو شود و تصمیمات سخت و مصیرساز بگیرد. داستان این انیمیشن پر از ماجراجویی ، عاطفه ، کمدی و درام است و تا آخرین لحظه تماشاچو را در حالت تعجب نگه می دارد.

انیمیشن Dragon Quest: Your Story چهارچوب داستان بازی Dragon Quest V را حفظ کرده است اما بعضی جزئیات را تغییر داده است. برخلاف بازی که به صورت دو بعدی بود ، این انیمیشن به صورت سه بعدی است و شخصیت های بازارگان ، جادوگر ، پادشاه ، شوالیه و ... را با جزئیات بالاتر نشان میدهد. همچنین صحنه های نبرد در این انیمیشن بسیار پویا و هیجان انگیز هستند و از افکت های صوتی و تصویری خیره کننده ای استفاده می کنند. این انیمیشن همچنین دارای چندین پایان مختلف است که بستگی به انتخابات تماشاچو دارد و باعث می شود که هر بار تجربه ی متفاوتی داشته باشد.

انیمیشن Dragon Quest: Your Story یک اثر هنری است که با عشق و احترام به سری بازی های Dragon Quest ساخته شده است. این انیمیشن برای کسانی که بازی را تجربه کرده اند یک خاطره زنده کننده است و برای کسانی که بازی را ندیده اند یک معرفی جذاب و جامع است. این انیمیشن را به همه علاقه مندان به ژانر RPG ژاپنی و به خصوص طرفداران سری Dragon Quest توصیه می کنم.

۰ ۱ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب