بازی GTA VI احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد

بازی GTA VI احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد

این عنوانی است که بسیاری از طرفداران سری Grand Theft Auto از مدت‌ها پیش منتظر شنیدن آن هستند. بازی GTA VI یکی از مورد انتظارترین بازی‌های دهه جاری است که هنوز هیچ اطلاعات رسمی درباره آن منتشر نشده است. اما آیا واقعا راک‌استار گیمز قصد دارد به‌زودی این بازی را معرفی کند؟

به نظر می‌رسد که پاسخ مثبت است. برخی از منابع معتبر در صنعت بازی‌سازی اخیرا خبرهایی را منتشر کرده‌اند که حاکی از نزدیک شدن به معرفی GTA VI هستند. برای مثال، ژورنالیست مشهور جف گروب در پادکست Giant Bombcast گفته است که راک‌استار گیمز در حال آماده‌سازی برای اعلام GTA VI است و احتمالا در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ این بازی را عرضه خواهد کرد. همچنین، وبسایت VentureBeat نوشته است که راک‌استار گیمز در حال تغییر فرهنگ سازمانی خود است و قصد دارد بازی‌های جدید خود را با فاصله‌های کوتاه‌تر عرضه کند. این موضوع ممکن است به معنای تسریع در توسعه GTA VI باشد.

البته، هنوز هیچ تایید رسمی از سوی راک‌استار گیمز وجود ندارد و این خبرها فقط بر اساس شایعات و حدس‌وگمان‌های منابع صحبت می‌کنند. اما با توجه به محبوبیت و تقاضای بالای GTA VI، نمی‌توان نادیده گرفت که راک‌استار گیمز قطعا در حال کار بر روی این پروژه است و شاید به‌زودی شاهد تریلر یا تصاویر اولیه آن باشیم. ما در این وبلاگ به شما خبر خواهیم داد اگر اطلاعات جدیدی درباره GTA VI منتشر شود. پس با ما همراه باشید.

۰ ۱ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
پربازدیدترین مطالب
پربحث‌ترین مطالب

آخرین مطلب